ik zoek een nieuwe uitlaat voor mijn SpartaMatic met ILO mm540
kan ik een uitlaat van puch gebruiken http://rspp.nl/detail.php?30 .
of deze http://rspp.nl/detail.php?192 ????
VR groetjes bram
Dit is een topic in Forum » Algemeen » Algemene zaken » Even een Vraagje ???
ik zoek een nieuwe uitlaat voor mijn SpartaMatic met ILO mm540
kan ik een uitlaat van puch gebruiken http://rspp.nl/detail.php?30 .
of deze http://rspp.nl/detail.php?192 ????
VR groetjes bram
Niet een antwoord op de vorige vraag, maar de titel van de vraag komt goed overeen met die van mij. Even een vraagje.
Wat is het verschil tussen een achterbrug van een Sport 2V en een 3V? Ik wil onder mijn 2V een 3 of 4 versnellingsblok hangen. Dit ivm mijn plannen voor een zijspan. En met een 2V zal ik waarschijnlijk op een top zitten van 35kmpu
Zit in de ophanging van het blok.Een 3v hangt meer naar rechts om de kettinglijn recht naar het achterwiel te laten lopen.Hang je een 3v in een 2v-achtervork,loopt de ketting scheef op de tandwielen.
kijk eens aan, oke. Dan is het inderdaad noodzakelijk om de achterbrug te verwisselen. Bedankt!!
User IvoB zei:
Niet een antwoord op de vorige vraag, maar de titel van de vraag komt goed overeen met die van mij. Even een vraagje.
Wat is het verschil tussen een achterbrug van een Sport 2V en een 3V? Ik wil onder mijn 2V een 3 of 4 versnellingsblok hangen. Dit ivm mijn plannen voor een zijspan. En met een 2V zal ik waarschijnlijk op een top zitten van 35kmpu
Het v emogen zit niet in de aantal versnellingen,de combinatie van cilinder en zuiger met de daarbij behorende carburateur en de tuning, daar komt het vermogen van daan ,wat beterft de achterbrug verwisselen ,er is nog een optie ,er zij 3 V blokjes (smalkarter) die passen onder de 2v achterebrug ,waar van er 1 in mijn bezit is en voor de verkoop klaar gemaakt gaat worden bij belangstelling.succes met het bouwen van de zijspan.
Hallo Hans,
Dat begrijp ik, maar het heeft toch meer zin om een 3V te tunen dan een 2V? Ik wel interesse in het blok, vooral als deze getuned afgeleverd kan worden. Echter gaan winterbanden deze maand even voor. Bedankt voor het aanbod.
Project zijspan bestaat nu alleen nog op tekeningen en "benodigde materiaal"lijsten. Het frame wat aan het brommerframe moet komen heb ik al wel uitgedacht en is naar model van een Vespa. Kan ik mooi als voorbeeld bij de metaalbewerker afgeven.
De zijspan zelf wordt van 3 lagen dun triplex met een buizenframe.
Laatste reactie door IvoB
Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: