Forum

Dit is een topic in Forum » Algemeen » Galerij » Mijn tweede 3V....de eerste was in 1976

Ed
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ed

3V3VIk ben sinds verleden maand in het bezit gekomen van een Sparta 3V.Hierbij een paar foto's die ik kreeg voor de koop.

Het zal een uitdaging worden er een mooie brommer er van te maken en daarom ook wel heel handig dat op dit forum ervaren Sparta mensen zitten. Ik zal dus regelmatig hier te vinden zijn en ook met vragen komen zoals ik er nu al wat hebt.

Mijn eerste vraag is hoe krijg ik de chromentank platen eraf en zijn er ook nieuwe stickers te krijgen.Heb achter het rubber 2 schroeven los maar nu de rest nog.

Alvast bedankt voor je/jullie reactie.

Gr Ed

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

onder het logo zit de 3e!

stickers voor de schilden hebben we nieuw bij de clubstand op beurzen en natuurlijk ook op de onderdelendag.

Ed
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ed

Hallo Maarten

Bedankt voor de tip. Hopelijk doe ik er niet verkeerd aan om hem geheel te restaureren.

7037
Citeer
Privébericht
Naar profiel
7037

Hallo Ed,

Ik moet zeggen dat hij er volgens de foto's er nog netjes uit ziet.

Je kunt hem natuurlijk ook netjs poetsen of sommige delen weer netjes polijsten, zodat

hij er weer netjes uit ziet.

Want je moet zo zien een oldtimer mag gebruikers sporen hebben.

Gr,

Bernardo

Ed
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ed

Hallo Bernardo

Weer wat geleerd. Ga eerst maar kijken hoe het met poetsen en polijsten hij er onderuit komt. Maar zal nu eerst de versnelling nakijken want hij start wel maar rijd niet doordat hij niet in 1 van de 3 versnellingen komt. Misschie nog een tip waat ik op moet letten bij de versnelling?

Gr. Ed

Sachsfreak
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Sachsfreak

Hallo Ed, een leuke brommer. Maar zo te zien zit je koppelingskabel te strak. En ook de versnellingskabel zit volgens mij niet goed. Kijk eens op de foto,s in de map documentatie, dan kun je zien hoe het allemaal moet zitten. Het is op jouw foto's allemaal wat onduidelijk.

Voor de rest veel succes ermee.

Groetjes Wiel

Over dit topic

Gestart 7 Januari 2014 door Ed

Laatste reactie door Ed

Meest recente posts

trapper
Ik zou gewoon een nieuw setje kopen Maarten, zo duur zijn deze...
4 Oktober | 21:42 uur door pjotr

Olie lekkage voorvering
Hoe dikker hoe beter; succes!
20 September | 10:48 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Mooi duidelijk verhaal Geert, hartstikke bedankt! Koppeling heb ik...
8 September | 18:07 uur door Ouwe Luuk

Sparta 3v 1970 ontstekingsdeksel gezocht
Beste mede sparta entousiasten,   Ik ben op zoek naar een...
1 September | 14:17 uur door

Sparta sport historie
De reflector en de lamphouder horen niet bij deze koplamp....
28 Augustus | 18:38 uur door pjotr

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: