Forum

Dit is een topic in Forum » De Vereniging » Evenementen » Gebbelinie rit 25-08-20012

wijnbelt
Citeer
Privébericht
Naar profiel
wijnbelt

Het was een mooie en afwisselend rit. ( 90 k.m )

Helaas maar 7 deelnemers en 2 rit uitzetters t.w Heeres en George.

Er waren 8 verschillende Sparta modellen.

Het was ouderwets gezellig en ik heb genoten.

Bedankt en wellicht tot volgend jaar.

Geert
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Geert

Inderdaad, het was een leuke rit! 

Volgens mij waren we in totaal zelfs met 10 ipv 9 Wink

Hier enkele foto's:

Het weer zou heel slecht worden, maar we zijn de hele dag droog gebleven! Het heeft 2 keer eventjes gespetterd, maar beide keren hadden we net even pauze, perfect dus!

Groetjes Geert

superdexta
Citeer
Privébericht
Naar profiel
superdexta

beste lezers,

het waren er inderdaad 10 inclusief de uitzetters. fijn dat de 8 rijders de rit waarderen. george en ik hebben aan het uitzetten ook veel plezier beleefd.

hoe organiseer je nu zoiets? allereerst op google maps de rit bepaald en vastgelegd. daarna samen met magriet in de auto de rit gereden. dan blijkt dat er een hoop wel en ook een hoop net kan. fietspaden langs een mooi punt waar je zelfs niet met een snorfiets mag komen. na een gronndige aanpassing samen met george gereden. en dan nog gaat het niet allemaal goed. telefonisch contact met magriet bracht de oplossing.vervolgens nog een keer gereden en toen ging het vrijwel feilloos. ik heb de routebeschrijving wel op de tank geplakt maar feitelijk moet je die uit je hoofd kennen. en als je fout rijdt dan niet alleen terugrijden en de goede afslag oid nemen maar nog een stapje terug en weer naar het punt waar je de verkeerde weg koos. anders maak je  (als denker in beelden) weer dezelfde fout op dat punt tijdens de echte rit. ook zaterdag ging dat fout! maar daar heeft alleen george wat van gemerkt omdat de route zo iets werd afgesneden en iets verder op weer gewoon verder ging.

foto's zal ik nog gaan plaatsen. die heb ik op een andere computer. ook zou ik de routebeschrijving willen plaatsen als word-document. kan dat moderator?

groeten,

Heereluurt

PS

valt het nu alleen mij op dat die sparta brommers zo klein zijn vergeleken bij de bereiders? zijn we groter gegroeid?

Over dit topic

Gestart 26 Augustus 2012 door wijnbelt

Laatste reactie door superdexta

Meest recente posts

weer van de rustplaats gehaald 125 cc sparta v2
En dat op brommer kenteken.
18 Augustus | 23:07 uur door GerardMous

probleem spartamatic ontsteking tijdstip
Wat die nodig heeft is benzine, een vonk en compessie. Benzine moet...
18 Augustus | 20:59 uur door Jan GF50 sport

Sparta gf 50 of toch niet.
User pjotr zei: Nou Jan, verander je naam maar in 'Jan GH sport'...
17 Augustus | 19:12 uur door Jan GF50 sport

Sparta Happy 25 km/h
Vuiltje in de vlotterkamer misschien??
14 Augustus | 20:51 uur door Ouwe Luuk

Sparta GF 50
Hallo leden van de Spartabromfietsclub, Wegens het beëindigen...
14 Augustus | 16:39 uur door Keez

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: