Forum

Dit is een topic in Forum » De Vereniging » Evenementen » Oldtimerdag Huizen 20-09-2014

IvoB
Citeer
Privébericht
Naar profiel
IvoB

Festival 2014

Het vijfde Oldtimer Festival Huizen zal worden gehouden op zaterdag 20 september 2014. 

Het Oldtimer Festival Huizen is dit jaar een onderdeel van het nieuwe Haven Festival Huizen. De horecaondernemers van het Nautisch Kwartier Huizen en het restaurant "de Haven van Huizen", de Stichting Huizer Botters en het "Nautischfonds Kankerpatiënten Nederland" werken daarin samen. Het  belooft daarom een bijzondere dag te worden op zaterdag 20 september. 

Het programma begint om 10.00 uur.

De in totaal 260 oldtimers: 180 auto's, 15 vrachtauto's en 50 motoren en bromfietsen zijn te bezichtigen. Een deel daarvan neemt deel aan de spietentocht in de omgeving van Huizen.

Daarnaast is er een bottermarkt, met vele attracties en kraampjes langs de kade van de haven van Huizen. Met de botters kan er een tripje over het Gooimeer gemaakt worden.

Het Nautischfonds Kankerpatiënten Nederland (NKN) organiseert die dag vaartochten met kankerpatiënten en hun dierbare. Tevens wordt er een vlottenrace gehouden.Voor meer informatie zie:

Nautischfonds Kankerpatiënten Nederland

Die dag zal er een Botterveer varen tussen Almere-Haven en Huizen.

Over dit topic

Gestart 15 September 2014 door IvoB

Laatste reactie door IvoB

Meest recente posts

Revisie Sparta 2v blok gezocht
Ik ben op zoek naar iemand die 4 sachs blokjes wil reviseren. We...
24 Mei | 15:53 uur door Sven Scholten

Motorblok 2v
Ik heb een sparta sport 2v met een blok met een vierkante cylinder,...
24 Mei | 13:45 uur door musschejan

Voorstellen : Gtop
En nog een plaatje van de nieuwste aanwinst, de blauwe 3v met...
23 Mei | 23:09 uur door Gtop

Verchromen
Beste allemaal,  Al n paar jaar wil ik de Sparta Tour van mn...
23 Mei | 21:24 uur door Ouwe Luuk

Onderdelen Gezocht Sparta Matic TV 1969 40cc model
Bosch, 6v 17w linksdraaiend. Systeem met losse nok. Spie banen...
23 Mei | 21:08 uur door Gtop

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: