Forum

Dit is een topic in Forum » De Vereniging » Evenementen » Onderdelendag 8 maart 2014

Geert
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Geert

Zoals bekend, op zaterdag 8 maart is weer onze onderdelendag! 

Vandaag heb ik daarvoor al een leuke aanvulling op de voorraad opgehaald: 

Sachs 3V Schakelveer

Een doos vol (iets meer dan honder stuks) nieuwe schakelveren voor Sachs 3V motorblokken. 
Deze hebben we laten namaken en door dit grotere aantal werd de prijs zo mooi dat we op de komende verkoopdagen deze voor een hele leuke prijs kunnen aanbieden!
Komt dus allen, die middag op de ledenvergadering gaan we nog veel meer leuke plannen bekend maken!

Grtjs,
Geert 

Sachsfreak
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Sachsfreak

Geert, ik ben er.

Groetjes Wiel.

7037
Citeer
Privébericht
Naar profiel
7037

Hallo heren,

Is het misschien  niet mogelijk om een sparta parts web site op te zetten, dit om onderdelen

ook via deze web site te verkopen.

Men ziet dit nl ook bij Kreidler en Zundapp.

Dit brengt misschien ook weer extra geld in de club kas.

En omdat niet altijd iedereen op de onderdelen dagen kunnen komen, zou deze web site een goede uitkomst zijn om toch aan deze onderdelen te komen.

Het is maar een idee, ik hoor jullie reacties wel.

Bernardo

Geert
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Geert

Daar hebben we wel eens aan gedacht, maar er is om meerdere redenen besloten om dit niet te doen. 

De eerste was dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om iemand te vinden die dit voor de club wil opzetten, de verkoop regelen en de voorraad bijhouden. 

De andere is dat wij een aardig groot deel van de voorraad hebben gekregen van de fabriek, is allemaal splinternieuw dus. De eis die hieraan gesteld werd is dat deze onderdelen niet zomaar de vrije markt op mochten gaan, enkel maar verkocht onder leden van onze club. Wanneer de verkoop via internet zou gaan is het veel lastiger om hier controle op te houden. Door de verkoopdagen op de huidige manier te doen, adresgegevens enkel via het clubblad en de nieuwsbrief bekend maken, is dit veel eenvoudiger. 

Daar komt bij dat zo'n bijeenkomst natuurlijk veel leuker en gezelliger is!  Dan spreek ik bijvoorbeeld eindelijk Wiel uit Limburg weer eens Wink 

Grtjs

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

Komt ook bij dat bij de sites van genoemde merken er vaak een handelaar achter zit.

Maar ik wil meteen een ander verzoek de wereld in helpen,

wie zien er kans om met wat kleine hand en span diensten te helpen op de onderdelendag?

gaat dan om het uitstallen van de onderdelen en uiteindelijk weer inruimen van het hokje.

Sachsfreak
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Sachsfreak

Geert, en ook de anderen bekenden van de club spreek ik zaterdag a.s.

weer eens. Verheug mij erop.

Groetjes Wiel.

Over dit topic

Gestart 21 Februari 2014 door Geert

Laatste reactie door wijnbelt

Meest recente posts

probleem spartamatic ontsteking tijdstip
Wat die nodig heeft is benzine, een vonk en compessie. Benzine moet...
18 Augustus | 20:59 uur door Jan GF50 sport

weer van de rustplaats gehaald 125 cc sparta v2
18 Augustus | 20:22 uur door marco 125

Sparta gf 50 of toch niet.
User pjotr zei: Nou Jan, verander je naam maar in 'Jan GH sport'...
17 Augustus | 19:12 uur door Jan GF50 sport

Sparta Happy 25 km/h
Vuiltje in de vlotterkamer misschien??
14 Augustus | 20:51 uur door Ouwe Luuk

Sparta GF 50
Hallo leden van de Spartabromfietsclub, Wegens het beëindigen...
14 Augustus | 16:39 uur door Keez

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: