Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » aluminium cilinder

Goof
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Goof

Ik heb onlangs een gave, aluminium JLO cilinder gekocht. Ik wil hem gaan gebruiken op mijn GF 50 Tour. Ik weet dat het een zgn. "snelle" cilinder is, maar verder, maar weet ik er niets van. Is er iemand die mij iets kan vertellen over deze cilinder? Welke carburateur, uitlaat, tandwielenverhouding? Misschien nog zaken waar ik rekening mee moet houden?

Hoor het graag,

Goof 

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

Uitlaat gewoon standaard uitlaatbocht. Qua lengte kun je even gaan experimenteren.

Demper adviseer ik eentje zonder drosselpijp er in. Echt precies kan ik je er niet in adviseren want ik reed met een dubbele uitlaat op de GH indertijd.

Carburateur 15mm Bing. Vertanding had ik 13:28 op een G50 2V.

Belangrijkste advies. Niet volle snelheid scheuren met wind in de rug op een brommer met beenschermen. Zo heb ik mijn setje om zeep geholpen.



Over dit topic

Gestart 16 Mei 2016 door Goof

Laatste reactie door Maarten


Meest recente posts

Slippen van de koppeling van sparta 2v uit 76
Volgens t boekje is t 13-32 tandwielverhouding. Groet Ronald
13 Augustus | 22:12 uur door Ouwe Luuk

Olie verversen Sachs 50/3
Ooh hee dat is interessant Pjotr! Ik wist niet dat Sachs zelf ATF...
12 Augustus | 23:55 uur door FW91

Vraagjes.....
Rinky toys heeft de handels kijk daarvoor bij puch met...
11 Augustus | 18:05 uur door @tje

G49 valt uit.
Geen koude bougie muurvast in n hete motor draaien heb ik weleens...
5 Augustus | 08:39 uur door Ouwe Luuk

JLO GA50 koppeling mist
Je mist overigens niet de koppeling maar de kruisveer +borgring en...
25 Juli | 13:26 uur door pjotr

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: