Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » Andere sproeier, komt niet meer op toeren.

dirkv.w.
Citeer
Privébericht
Naar profiel
dirkv.w.

Een lagertrekker ga ik er niet bij kopen, ze zijn me iets te duur. misschien kan ik er ergens een lenen.

 

Een elektrische kookplaat hebben we wel, of is te regelen. een meetklok eventueel ook.

 

Welke lagers heb ik nodig? want op oldtimer delen vind ik maar 2 lagers voor sachs blokken.

 

Ik zit erover te denken om misschien de achterbrug van mijn 3v om te gooien naar mijn 2v met het blok en al, hier ligt een politiecilinder op alleen mist deze de schakelstang.

Of iemand moet het blok voor me willen reviceren dat ik het opstuur.

Staat natuurlijk een prijs tegenover.

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

voor een vrijblijvende prijsopgave kun je natuurlijk altijd een mailtje sturenWink

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

voor een revisie van een 50/3 C NL moet je rekenen op iets van 250-260 euro, oftewel lagers keerringen, pakkingen, koppelingsplaten en arbeid,

moeten er onderdelen vernieuwd of vervangen dan komt dat er nog bij op. Meestal kom ik met vervangen van de ontstekingsdelen, voortandwiel e.a. rond de 300 uit.

dirkv.w.
Citeer
Privébericht
Naar profiel
dirkv.w.

Wilde je vandaag gaan mailen! maar dit kan natuurlijk ook.

Welk hiervan zijn de arbeidskosten?

En wat kost een 2v blok om te reviceren? of maakt dit weinig verschil met het 3v blok?

Komt het zo precies per blok dat je over een 50/3 C NL spreekt?

 

Zou je me een lijstje kunnen sturen per onderdeel wat wat ongeveer kost? of heb je deze niet bij handen?

Heb je mijn mailadres nog?

 

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

mwoahh, heb een standaardoverzicht voor de 50 3 NL en 50/3 C NL, die zijn namelijk nagenoeg gelijk qua onderblok,50/3 MA is weer anders, lijkt weer meer op de 50/2 etc etc.

2V is anders qua krukaslagers en keerringen oftewel de prijs verschilt van de onderdelen dan ook.

Ik stuur je wel even een mailtje met wat excell sheetjes.

Losse te vervangen onderdeeltjes staan daar niet in, hangt vaak af van mijn inkoopprijsjes.

Het ene asje is nou een maal duurder dan het andereWink

dirkv.w.
Citeer
Privébericht
Naar profiel
dirkv.w.

Ah op die manier, dan snap ik het wel ja.

Dat zou erg fijn zijn! ik zie ze wel in mijn mailbox!

 

Nee, inkoopprijs kan inderdaad heel erg verschillen, maar zo heb ik een richtprijs wat ik ongeveer kwijt ben als ik het bijvoorbeeld zelf doe, of eventueel laat doen en waar ik een beetje op moet rekenen!



Over dit topic

Gestart 12 Maart 2012 door dirkv.w.

Laatste reactie door Maarten


Meest recente posts

trapper
Ik zou gewoon een nieuw setje kopen Maarten, zo duur zijn deze...
4 Oktober | 21:42 uur door pjotr

Olie lekkage voorvering
Hoe dikker hoe beter; succes!
20 September | 10:48 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Mooi duidelijk verhaal Geert, hartstikke bedankt! Koppeling heb ik...
8 September | 18:07 uur door Ouwe Luuk

Sparta 3v 1970 ontstekingsdeksel gezocht
Beste mede sparta entousiasten,   Ik ben op zoek naar een...
1 September | 14:17 uur door

Sparta sport historie
De reflector en de lamphouder horen niet bij deze koplamp....
28 Augustus | 18:38 uur door pjotr

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: