staat op de buitenrand, haal het vliegwiel er maar eens helemaal van af, dan zieje het beter.
staat daar ook niets dan graag het onderdeelnummer, kan dan eventueel zijn dat er een verkeerde op zit.
Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » blokje
staat op de buitenrand, haal het vliegwiel er maar eens helemaal van af, dan zieje het beter.
staat daar ook niets dan graag het onderdeelnummer, kan dan eventueel zijn dat er een verkeerde op zit.
hoi maarten
ik zal van de week even kijken
maar dat zal toch niet uit maken dat hij daarom niet goed loopt
trouwens die pakking tussen carbeteur en spruit stuk membraam kun je die ergens kopen
oltimerdelen zie ik hem niet ?
groet bert
timing haalt zeker wel uit.
Zorg eerst dat je al dat soort afstelling op fabrieksafstelling hebt, dan kun je vervolgens gaan verfijnen. Op de originele afstelling lopen ze eigenlijk altijd.
welke pakking bedoel je, de wat dikkere isolator die tussen de flens van carburateur en het membraan komt?
ik ga uit van andere grotere oorzaken daar je eigenlijk nagenoeg altijd kunt stellen dat lekkage bij pakkingen op inlaattraject een te hoog toerental zal geven.
verkeerd vliegwiel kan ook oorzaak zijn, wanneer de poolschoenafstand verkeerd is dan kan het zijn dat hij stationair nog net een vonk kan opwekken maar hoger in de toeren zal die vonk dan steeds zwakker worden. Dus even onderdelnummer er bij in een berichtje.
hoi maarten
is goed ik zal van de week even kijken
en ja die pakking bedoel ik
groet bert
hoi maarten
ik heb het vliegwiel er af gehaald er staat op
bosch 0 2 1 2 1 1 2 0 1 9 ......... 9 1 2
heb de m en de 0 ook gevonden met een streep er tussen
maar niks in of op het blok
groet bert
vliegwiel is goed,
qua het motortype op carter, is het een 50 MA of een 50/2 D NL?
bij een MA staat het streepje ingeslagen, bij een D NL is de het "/" -teken je markering.
Gestart 26 Maart 2015 door b.doppenberg
Laatste reactie door b.doppenberg
Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: