Trek de uitlaat er eens onder uit en dan rijden. Maak je geen vrolijke buren mee misschien, maar je kunt ff kijken hoe die dan loopt...
Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » JLO MM540 start niet meer...
Trek de uitlaat er eens onder uit en dan rijden. Maak je geen vrolijke buren mee misschien, maar je kunt ff kijken hoe die dan loopt...
Eerst maar eens het decompressoie ventiel eruit gehaald.
Start prima!'
Uitlaat is schoon, het : inspectieplaatje" onderzijde eraf gehaald, maar behalve meer geluid, geen verbetering
Brommertje gaat dus max 30km/h, dat is dus met het luchtfilter erop, sproeier 80 en mix 1:40
Bovendien begint hij op hogere toerental in te houden, c.q 4-takten
Wat is trouwens een "normale" max. snelheid voor een SpartaMatic met een MM540 blokje?
De decompresseur zit erop omdat het een damesbrommer is. Het starten met decompresseur is een slag die je moet doorkrijgen. Op de standaard moet je het pedaal hoog zetten en dan om " 10 over half" de hendel loslaten als je hem naar beneden trapt. De max zal ergens rond de 40 liggen. Sproeier 80 lijkt mij flink te groot met de standaard 10mm carb. 58 is origineel.
Ahum...ik bedoelde sproeier 60....
Vwb de decompresseur, zelf heb ik idee dat ik een type heb met re korte "lippen" en krijg daardoor het korte kabeltje niet goed op zijn plek.
Ga eerst op jacht naar een 58 sproeier!
Wordt vervolgd!!!
Iemand een idee waar ik zo'n sproeier 58 vandaan kan halen?
Ter info, is voor Bing 1/10/182
Alvast dank!!
Bijvoorbeeld op MARKTPLAATS. (klikbaar) Ik dacht dat de korte erin ging.
Gestart 14 Juli 2019 door SPABO
Laatste reactie door electronicasmurf
Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: