Ff gecheckt in de technische map:
Bouten uit het koppelingsdeksel draaien en het deksel afnemen.
Grote springveer uit het koppelingshuis verwijderen met een tang.
Koppelingsdrukplaat uit het koppelingshuis nemen.
Startplaat blokkeren met een speciale blokkeersleutel en de moer op de as losdraaien.
Moer, speciale ring, schijf en startplaat van de as nemen.. .
De centrifugaalkoppeling zit met een spie op de as, doch met comsch.
Met een tang de koppelingsnaai vast pakken, dan kan deze zo van de as afgenomen worden.
Mocht de centrifugaalkoppeling wat zwaar van de as gaan, dan 2 boutjes van het vliegwiel
deksel in de centrifugaalkoppeling draaien.
Deze stuiten dan tegen de wand van het koppelingshuis, waarna bij het verder aandraaien van deze boutjes de centrifugaalkoppeling van de as wordt afgedrukt.
Spie uit de krukas nemen. .
Vulschijven, koppelingsbuis, bronzenlager of naaldlager en vulschijf van de as nemen.
Hij is dus toch niet conisch wat ik eerst dacht
Maar de koppeling is dus heel gemakkelijk te demonteren!