Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » koppelingskorf of koppelingshuis trekker

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

voor koppelingskorf twee schorevendraaiers en in 1 ruk naar je toe trekken, zo staat het ook in de jaren '50 handleidingen, dat latere boogje grijp ik enkele wanneer ze echt niet los willen. Wanneer je die te hard spant vervorm je de kooi.

gebruik je die wel dan licht op spanning zetten en dan een tik met de nylonhamer er op.

voor koppelingshuis van saxonette gebruik ik wanneer deze niet van de bronzen bus wil twee kunststof bandenlichters uit zo'n standaard fietssetje, geen metaal want je moet afsteunen tegen het carter.

harry nooyen
Citeer
Privébericht
Naar profiel
harry nooyen

haha weer zo,n goeie tip

eerdaags bij de action nog maar eens mijn slag slaan

dank je wel voor de tip



Over dit topic

Gestart 30 December 2014 door harry nooyen

Laatste reactie door harry nooyen


Meest recente posts

Snelheid Sparta Sport 1964 met JLO49/2
Als de brommer verder nog in originele staat is heb je n grote kans...
13 Oktober | 19:52 uur door Ouwe Luuk

Hallo allemaal!
Top Freek!! Er staan nu n paar projecten voor de 3 V maar ik ga...
13 Oktober | 16:52 uur door Ouwe Luuk

koekoeksbel monteren Sparta GD50 tour.
Hoi Lutges,  ik heb van Pjotr en Ouwe Luuk een tip gehad dat...
13 Oktober | 08:59 uur door Rien48

Koppeling JLO MM 540
Goedemiddag,  Heeft iemand toevallig een volledige koppeling...
12 Oktober | 16:28 uur door Kevintjuh20

Stukje sparta koerier
Nou @tje, je hebt een plezierige manier van schrijven hoor. Leest...
10 Oktober | 17:14 uur door Ouwe Luuk

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: