Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » opknappen Sparta Sport 2v (3v) 1971

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

tankstickers vanuit de clubstand heb ik nog een setje van liggen, had ik voor iemand meegenomen maar die hoefde ze niet meer.

qua crank, gaat om een gewone crank? Ik heb nog wat exemplaren die bij het fonds vandaan komen liggen.

PB maar even

qua de veerpoten, dit is mij ook al twee keer overkomen, vandaar dat ik enkel nog de schokbrekers van 68-70 monteer, die hebben dikkere onderkanten.

IvoB
Citeer
Privébericht
Naar profiel
IvoB

Goeie tip van de veerpoten! Ik heb nu een willekeurige gepakt, zal eens kijken of ik er misschien eentje met een dikkere onderkant heb liggen!

Groetjes

Maarten
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Maarten

zijn makkelijk herkenbaar daar de pootjes wit zijn ipv zwart. zijn ook net iets langer vanwege de 17" wielen. Maar de latere schokbrekers zijn ook lang genoeg voor 17" hoor, maar het is mij opgevallen dat deze net een tikkie langer zijn.

onderpootjes zijn uitwisselbaar met de latere, maar ik adviseer wel om onderpoot en pen altijd samen uit te wisselen omdat ze op elkaar ingesleten zijn.

IvoB
Citeer
Privébericht
Naar profiel
IvoB

Ik zoek, ik zoek, ik zoek. Een achterlichtunit. Geen vierkante maar een ronde! Wie heeft nog een mooie liggen. Het rode kapje mag stuk zijn, maar de hoofdunite moet wel goed zijn. Een krasje is niet erg.

Groetjes, Ivo

Over dit topic

Gestart 24 Juli 2014 door IvoB

Laatste reactie door IvoB

Meest recente posts

trapper
Ik zou gewoon een nieuw setje kopen Maarten, zo duur zijn deze...
4 Oktober | 21:42 uur door pjotr

Olie lekkage voorvering
Hoe dikker hoe beter; succes!
20 September | 10:48 uur door Ouwe Luuk

Koppeling veert niet goed terug
Mooi duidelijk verhaal Geert, hartstikke bedankt! Koppeling heb ik...
8 September | 18:07 uur door Ouwe Luuk

Sparta 3v 1970 ontstekingsdeksel gezocht
Beste mede sparta entousiasten,   Ik ben op zoek naar een...
1 September | 14:17 uur door

Sparta sport historie
De reflector en de lamphouder horen niet bij deze koplamp....
28 Augustus | 18:38 uur door pjotr

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: