Forum

Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » Problemen met sachs 50/3 blokje

remijanssen
Citeer
Privébericht
Naar profiel
remijanssen

Dat klinkt als een flinke sprong zou dat niet teveel zijn?, ik rijd momenteel met 11 voor 36 achter met 17", toegegeven de eerste versnelling is zo kort dat hij amper bruikbaar is. de overkant van een kruispunt haal ik er niet mee. Maar gaat hij 12/34 wel trekken?

schreud
Citeer
Privébericht
Naar profiel
schreud

Over de uitlaat de Zundapp uit laat is langer als een sigaar uitlaat van jmpb die zijn 70 cm lang en de Zundapp uitlaat is78cm lang .En de uitlaatbocht van mijn G S heeft een dubbele knik dus heb je meer ruimte tussen de bocht en de voetrem . Maar jij heb een vierkante cilinder die bocht maak ik zelf ook van een Zundapp uitlaatbocht 32 mm tuit eraf slijpen uitlaat en bocht monteren en dan pas maken voor de juiste hoek als dat mooi aansluit dan nog een ring draaien en erop lassen .dan heb je een perfecte uitlaat .De kant en klare bochten die in de handel zijn hebben niet de juiste radius Gr Jaap

remijanssen
Citeer
Privébericht
Naar profiel
remijanssen

Ok dat klinkt wel ingewikkeld allemaal, voorlopig houd ik het dan maar even bij deze combinatie.

remijanssen
Citeer
Privébericht
Naar profiel
remijanssen

Er zit kennelijk ook  nog wel wat verschil tussen tellers. Afgelopen zondag mijn vader laten rijden op mijn sport en ik er achteraan op zijn GC50 en beide brommers liepen exact 57 op de teller van de GC, de teller van de Sportzwabbert enorm(het klokje is gaar) Maar ik sta wel een beetje te kijken van deze afwijking. Binnenkort maar eens een fietscomputer proberen, maar mogelijk loopt de brommer een stuk sneller dan ik had gedacht. Neemt niet weg dat ik nog wel wat verder ga experimenteren, er zijn nog een sproeier 59 en 60 onderweg, en ik wil binnenkort het schakelsysteem ombouwen van 2 naar 1 kabel, en aangezien het spul dan toch los moet maar meteen het voortandwiel van 11 naar 12 wisselen. Lang verhaal kort ik houd jullie op de hoogte!

Over dit topic

Gestart 9 April 2020 door remijanssen

Laatste reactie door remijanssen

Meest recente posts

startproblemen Spartamatic
Probeer eens verse benzine.
26 September | 23:36 uur door GerardMous

Mijn sparta heeft geen zin meer
Hoi @tje Heb je ook al naar het luchtfilter gekeken haal het...
26 September | 22:58 uur door schreud

Sparta boek en Sparta shirt
Spullen zijn verkocht.
23 September | 21:05 uur door 45069

Handvat GF50 sport
bedankt voor jullie reacties zal eens gaan kijken!
16 September | 17:42 uur door Maarten GF50

Schakelveer
Ha Gerrit, Tja,als foto's eenvoudig te plaatsen waren had ik wel...
15 September | 18:54 uur door henkp

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: