Hallo ik zoek een caraboteur voor een sachs 50/4 ecf is voor supra 4
mvg
Willie
Dit is een topic in Forum » De Werkplaats » Motorisch » sachs 50/4 ecf
Hallo ik zoek een caraboteur voor een sachs 50/4 ecf is voor supra 4
mvg
Willie
Voor de ECF weet ik het niet precies.
Op de EKF zit origineel een Bing 1/12/320, met een 62 sproeier
Op de EF/NL zit origineel een Bing 1/12/324 met een 60
Overige sproeier info heb ik ook nog wel
ECF bestaat niet qua type, is CF, EF of EKF, Supra 4 heeft de E-serie.
meest in de buurt komende Bing is overigens de 1/12/228 zoals op Batavus. Supra modellen en MK/TS modellen hebben namelijk zelfde luchtfilter.
Ik moet even kijken maar volgens mij heb ik nog een nieuwe 1/12/324 of 320 liggen, doosje staat een beetje naar achter weggeschoven in de schuur.
neem je dan een mijnwerkerslampje mee maarten.
want dat word dan wel graven denk ik zo.
Gaat er een beetje om dat het een carb is die schuin gemonteerd zit, en dus een wat "gekantelde" vlotterbak heeft.
De meeste Bings staat de vlottervak gewoon recht onder de sproeier enzo, maar omdat de carb. gekanteld staat, loopt de vlotterbak dan leeg.
Luchtfilter zit inderdaad via een rubber harmonica achter de zijdeksel.
Ik had de motor nummers en de carb.nummers even in de originele instructieboekjes / betriebsanleitungen opgezocht.
Die E zal wel voor Elektronic staan, want de Supra heeft een Motoplat.
Ik weet dat er ook een Supra rondrijd met een CF, maar die heeft dan weer contactpunten, en ik denk dat dat een niet-origineel blokje is.
types die ik noem zijn allemaal uit deze serie.
Veel mensen weten niet dat de hulpboringen voor remlucht naar de naaldsproeier zijn aangepast op het soort luchtfilter. een 228, 320 of 324 op een Sparta monteren kan maar werkt niet optimaal qua afstelling.
Maar daar die drie types allemaal op een frame horen met micronic filter zijn die onderling wel uitwisselbaar.
Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: