Hallo allen,
Ik heb een Sparta Sport, en deze heeft een V49 waar tot mijn grootste verbazing enigzins onderdelen voor te vinden zijn.
Deze V49 heeft een flinke klapper gehad, omdat de zuigerveer uit de zuiger was gevallen en zo de cillinder en zuiger aan gort heeft gehaald. De krukas vind ik weifelachtig, maar ik heb al potentiele vervanging gevonden. Niets NOS helaas, maar ach; als 't maar werkt
Wat ik graag weten wil, is wat voor lagers en keerringen moeten er in? En, als ik het vragen mag, ook al is dit de verkeerde categorie maar om hier nou een tweede post voor te maken, wat is de juiste maat buitenband die ik nodig heb?
De oliekerringen voor de krukas 17x28x7 mm en 17x26x6.
de trapas keerring 15,8x22x4
De krukas lagerss 6203c3
De buitenbanden 23x2.25
Lagerkooien voor de versnellingsbak
Ik heb op het moment de mogelijkheid deze te kopen van iemand die een voorraad van een oude tweewielerzaak aan het verkopen is. Kloppen deze maten voor mijn V49/3?
Hieronder nog een paar foto's van mijn Sparta. De standaard mist, maar ik heb al wat langs zien vliegen op marktplaats dus ik denk dat ik hier wel aankom. Heeft iemand misschien een foto van het juiste type standaard voor op mijn Sparta voor me?
Groeten, Jouke