Forum

Dit is een topic in Forum » Sparta Marktplaats » Gezocht » Bing 1/12/212 carburateur

Hengel3V
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Hengel3V

Hoi Allen,

ik ben een Sparta 3V Sport aan het opknappen en dat gaat redelijk voorspoedig. Mij ontbreekt het nog aan een BING 1/12/212 carburateur.

Hoe zou ik hier het beste aan kunnen komen. Hebben jullie er misschien een over om mijn opknapper weer een stukje completer te maken. Het rubberen hamonica rubbertje ontbreekt mij ook nog maar dat is iets gemakkelijker te vinden.

Is dit type carburateur vrij zeldzaam of ben ik te ongeduldig om dit type carb te vinden.

Wat is zo een beetje een redelijke prijs voor een carburateur? Hij hoeft niet te glimmen, dat doet mijn Sparta 3V Sport ook (nog) niet.

Alvast bedankt voor de reacties.

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Pieter, ik denk dat ik er misschien eentje heb in de oude doos. Maar moet wel ff zoeken dan. Je kunt ook naar Leertouwer gaan maar dan betaal je de hoofdprijs. Ik probeer van de week ff te kijken maar de Meentweg is afgesloten nu dus kom minder in mn schuur. Hoogland is mooi in de buurt dus kan ik m bij goed weer nog komen brengen ook. Groet Ronald Makker uit Eemnes

Gerrit64
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Gerrit64

Zomaar even maar was hier nu iemand die de rubberen harmonica verbinding namaakt?

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Ik heb m volgens mij gezien bij m2 trading Gerrit. Ik kijk zo ff of ik m vinden kan en stuur m je dan per app.

Ouwe Luuk
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Ouwe Luuk

Vind m niet zo gauw meer...Maar zou die van Zündapp t korte model ook passen?

Hengel3V
Citeer
Privébericht
Naar profiel
Hengel3V

Hoi Ronald, Dank dat je naar zo een Bing 1/12/212 wilt zoeken. Dan kan ik mijn Sparta 3V Sport bijna completeren. Mooi dat Sparta clubleden elkaar goed helpen. Zeer gewaardeerd. Ik ben benieuwd naar de resultaten van de zoektocht in jou garage. Ik kijk uit naar je reactie. Groeten  Pieter

Over dit topic

Gestart 12 November 2019 door Hengel3V

Laatste reactie door Ouwe Luuk

Meest recente posts

Sparta 2V en FA50?
Hallo allemaal,   Bedankt voor de snelle reacties! Bij nader...
14 December | 23:28 uur door Bart Nederlof

Terug van heel lang weggeweest!
zo, dit wordt een beauty!  Prachtig.
14 December | 21:27 uur door pjotr

Sachs 50K
Er zit zo te zien wel verschil in Jaap. Ik zal er maandag een paar...
14 December | 21:17 uur door Ouwe Luuk

Witte kunststof gedeelte achterspatbord Sparta Tour 1973
Hoi Ronald Een tour heb ik ook en die heeft smallere spat borden...
13 December | 23:22 uur door schreud

Balhoofdlagers Sparta Sport
Voor elkaar hoor! Bedankt!
13 December | 17:07 uur door remijanssen

Facebook

Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: