Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van onderstaande (zie foto) damesbrommer. Het gaat om een Sparta SF50 uit 1965 en hij ziet er nog fantastisch uit, dus niet verroest!
Dit is een topic in Forum » Sparta » Modellen » Waarde van een Sparta SF50 uit 1965
Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van onderstaande (zie foto) damesbrommer. Het gaat om een Sparta SF50 uit 1965 en hij ziet er nog fantastisch uit, dus niet verroest!
Hoi Marco,
Ja dat zit er nog een mooi exemplaar uit maar de waarde van zo een brommertje is strek afhankelijk of hij nog in goed rijdende staat is en of er al dan niet een kenteken met plaat aanwezig is...
Ik moet de carbaratur enz. nog helemaal schoonmaken, dwz, de oude benzine(mogelijke verzeping) er uit halen, maar dan moet het geen probleem zijn om hem te starten. Maar stel dat hij gewoon loopt en goed zijn best doet!? Heb jij dan een idee?
Nou ja de waarde van een brommer is steeds de prijs wat er een liefhebber wil voor geven en dat is moeilijk te bepalen. Jou brommer is een damesmodel waar er minder liefhebbers voor zijn dan voor een oud herenmodel. Ik denk dat als je op heden (crisis in de brommermarkt en daarbuiten) voor zo een brommertje zonder kenteken een 200 a 250 euro kan krijgen dat je dan heel blij mag zijn...
Dank je voor de info!
Like ons op Facebook en blijf zo op de hoogte van de club: